Інформатика

Нормативно -правова база


                                       

Державний стандарт початкової загальної освіти

Навчальна програма 2-3 класи

Навчальна програма 4 клас

Нормативна база щодо вивчення іформатики

Підручники та програмне забезпечення

Структура уроку інформатики в початковій школі

Схема аналізу уроку інформатики у початковій школі

Види діяльності, що реалізуються у курсі "Інформатики"

Методи навчання інформатиці у початковій школі

Правила поведінки в комп'ютерному класі

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення інформатики 

Критерії оцінювання з інформатики 

                                         

Підручники  з інформатики              
2клас


Сходинки до інформатики 2 клас (М.М. Корнієнко)
                                                
 3 клас

 Сходинки до інформатики 3 клас (Г.В. Ломаковська)


Сходинки до інформатики 3 клас (О.В. Коршунова)


Сходинки до інформатики 3 клас (М.М. Корнієнко)
                                                
4 клас

Сходинки до інформатики 4 клас (Г.В. Ломаковська)

Сходинки до інформатики 4 клас (О.В. Коршунова)

Сходинки до інформатики 4 клас (Н.В. Морзе)

                                         Фізкультхвилинки
                                             

                                                                      Рухлива

1.Раз, два! – всі пірнають
Три, чотири! – виринають.
П’ять, шість! – на воді
Кріпнуть крильця молоді.
Сім, вісім! – повторили
І за парти тихо сіли.

          2.Раз, два, три, чотири, п’ять –
Вийшов зайчик погуляти.
Зимно зайчику стояти,
Треба трішки пострибати:
Скік – скок, скік – скок –
Треба трішки пострибати.

          3.Віконце ми відкрили,
Повітря запросили
До нашої кімнати
У гості завітати.
Всі руки піднімемо,
та глибоко вдихнемо.
Раз – два, раз – два, дружніше
Легені тренувати.


Пальчикові гімнастики 


Пальчик-пальчик, де ти був?
Я з цим братом в ліс ходив,
А з цим братом борщ варив,
З цим я кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.         
         
Ати-бати — йшли солдати                            
Ати-бати — на базар.                                           
Ати-бати, що купили?
Ати-бати — самовар
                                               
Дітям пропонується «перетворити» долоню  на солдата:   
намалювати на тильному боці очі й рот.  Пальцями учні показують, як  солдати маршируть. 
 

Гімнастики для очей   


Вправи для очей                                                              

                                 Конспекти уроків з інформатики 






                                 Програмне забезпечення      

                  
                   ТРЕНАЖЕР КЛАВІАТУРИ "RAPIDTYPING 5"   

      Цікавий та гарно графічно оформлений тренажер клавіатури. Багатомовна підтримка, можна редагувати уроки, містить звуковий супровід та анімацію. Тренажер показує декілька видів статисти роботи учня. Сподобається як маленьким так і дорослим учням.   

                 

          РOLI - ТРЕНАЖЕР КЛАВІАТУРИ ТА МИШІ  

POLI - абсолютно українська програма для освоєння сліпого десятипальцевого методу набору тексту на клавіатурі (метод набору тексту не дивлячись на клавіатуру)
Програма обчислює швидкість введення символів, відсоток помилок тa їх кількість
Переваги програми:
- Poli працює навіть на стареньких windows'ах
- Нереально простий інтерфейс
- Ідеально підходить для навчальних закладів
- Мізерні системні вимоги
- Підтримує український та англійський текст
- Ви можете самі вводити в програму потрібний текст для подальшого його набору
- Не потребує встановлення  

СЕРЕДОВИЩЕ ПРОГРАМУВАННЯ

     «SCRATCH 2 OFFLINE EDITOR»      


Із Скретчем ви можете створювати свої власні інтерактивні історії, ігри та анімації — та ділитись зробленим з іншими членами мережевої спільноти.
Скретч допомагає молоді навчитися мислити творчо, систематичному навчанню і спільній роботі - необхідним навичкам для життя в 21 столітті.

                                                CHILDSPLAY   

Childsplay - 14 ігор для раннього розвитку малюків. Ігри для навчання користування мишею і клавіатурою, тренування пам’яті, основ лічби і читання. Пакман, пазли, пінг-понг, більярд. Вони можуть бути використані на уроках з теми «Робота з розвивальними програмами» та під час опанування теми «Основні складові комп’ютера. 



                                       TUXMATHSCRABBLE   
TuxMathScrabble — математична версія класичної словесної гри. Є чотири рівні кваліфікації для практики. У гру можна грати одному або удвох. Завдання виконуються перетяганням частин мозаїки. Неприпустимі приклади відкидаються назад у лоток користувача. Нещодавно було додано декілька нових опцій: можливість переставляти оперативні мозаїки програвача, створення безперервних мозаїк, прозорість мозаїки, що конфігурується, можливість використовувати фонове зображення.  

                                                    TUXMATH  
TuxMath - це безкоштовна гра-аркада, мета якої навчити дітей арифметики. Гра TuxMath приємно оформлена, добре озвучена і має декілька рівнів складності. Найлегший рівень - ознайомлення з цифрами і арифметичними знаками. Найскладніший - розв’язування рівнянь, включаючи від’ємні числа. Починаючи з азів математики, дитина поступово вчиться додавати і віднімати, множити і ділити числа. TuxMath дозволить дитині грати як одиночний тип гри, так і мережний, так само є варіант гри з друзями, що дозволить влаштувати змагання на локальному комп’ютері між учасниками. Натиснувши в головному меню на кнопку допомоги, можна отримати прискорений курс навчання правил і тонкощів гри, знову ж таки в демонстраційній ігровій манері

         KODU - ВІЗУАЛЬНЕ ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ  

 Kodu - це візуальне середовище для створення казуальних ігор без програмування, орієнтоване на дитячу і підліткову аудиторію. Це середовище розроблене так, щоб діти і будь-хто охочий могли без зусиль використовувати її для створення своїх іграшок. Kodu є інтерактивною грою, в якій можна створювати свої світи з пропонова ної безлічі блоків.
Kodu простий та інтуїтивно зрозумілий. Він надає усі можливості для реалізації вашого творчого мислення в створенні ігрових світів. Вам доступні понад 200 стандартних ігрових сценаріїв і базових ігрових елементів. Є редактор ландшафту і світів довільної форми і розміру, редактор ігрової поведінки, 20 різних персонажів з різними здібностями.У Kodu є докладна інструкція і навчальна програма. Діти зможуть розважатися і розвиватися одночасно: вивчати математику, геометрію та інші важливі наукові аспекти. Пропонуємо використати Kodu під час створення навчальних проектів у 4-му класі.У Kodu вже є готові ігри, тому його можна використовувати як і решту розвивальних програм. Але враховуючи оформлення та інтерфейс цієї програми і вікові особливості учнів початкових класів, рекомендуємо включати роботу з Kodu на уроках у 4 класі.  

                   HONESTECH CLAYMATION STUDIO   

Honestech Claymation Studio - це програма для створення "пластилінових" мультфільмів.
 Створіть образи, розставте ваших героїв і зафіксуйте їх на цифрову фотокамеру, додайте трохи трансформації, тло, музику, і ваш фільм готовий.
Claymation Studio об'єднує потужність вашого комп'ютера і мультиплікації, щоб привести фігури, об'єкти або малюнки до життя. Створення мультиплікації не лише заохочує розвиток придумування сюжету, це також надає можливість дітям використовувати комп'ютер як інструмент виробництва фільму.  

TUX PAINT –
БЕЗКОШТОВНА ПРОГРАМА МАЛЮВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ 
Tux Paint — це вільна, відзначена нагородами програма малювання для дітей від 3 до 12 років (наприклад, у дитячому саду та початковій школі). Її відрізняє легкий в освоєнні інтерфейс та веселі звукові ефекти. Мальований персонаж (пінгвін Тукс) допоможе дітям в освоєнні програми.Полотно та набір інструментів для малювання допоможуть розвинути творчі здібності Вашої дитини.  

GCOMPRIS - ПАКЕТ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ 
GCompris являє собою пакет навчальних програм для дітей від 2 до 10 років, що складається з різних вправ та ігор освітнього характеру. 






СКАРБНИЦЯ ЗНАНЬ - І РІВЕНЬ (2-4 КЛАСИ)   
За допомогою програми «Скарбниця знань» 2-4 клас діти в ігровій формі познайомляться з поняттям інформації та предметом інформатики, навчаться виділяти в предметах певні ознаки та якості, встановлювати подібність і відмінність між кількома предметами.
Також діти навчаться групувати предмети за видовими і родовими ознаками, розпізнавати відносини в множинах, ознайомляться з алгоритмізацією, масивами, будуть розвивати логічне мислення і творчі здібності.   

Комментариев нет:

Отправить комментарий